fredag 8. februar 2013

1 år og give away

Hei godtfolk!

I dag er det nøyaktig 1 år siden jeg tok det skumle steget inn i bloggverden, noe som viste seg og ikke være skummelt i det hele tatt!

Nærmere 40 000 sidevisninger på bloggen, 180 innlegg er skrevet og 290 fine følgere har jeg også fått, helt utrolig! 

Tusen tusen takk til alle dere som har fulgt meg på veien, jeg setter stor pris på hver og en av dere :)


Jeg vil gjerne gi noe tilbake til dere lesere, så hva passer vel bedre enn en aldri så liten give away?

Kreative mrs. Hardy har nettopp åpnet nettbutikken Vinkel, hvor hun selger kule prints/ postere, malerier og smykker. Alt laget av damen selv selvfølgelig :)

Denne måneden kan du få 20 % på alt i nettbutikken, bare oppgi "MRSHARDY" som rabattkode. 




Snille mrs. Hardy vil gi to av mine lesere hvert sitt valgfrie print. 

Her er reglene:

1 lodd for kommentar.
1 lodd for å bli følger/ fortsette å være følger av bloggen min.
1 lodd for å følge meg på Instagram (trykk på linken).
2 lodd for å gå inn på nettbutikken til mrs Hardy og skriv i kommentarfeltet hvilket print du ønsker deg om du skulle vinne (trykk på linken).

Du kan altså trekke 5 lodd tilsammen. Jeg trekker 2 heldige vinnere om 2 uker, fredag 22 februar. Kanskje er det deg? ;)

Ønsker alle en riktig god helg!


Klem C


28 kommentarer:

  1. Full pakke på meg, så mye kult...
    http://vinkel.bigcartel.com/product/to-make-a-life er min fav :)

    God helg!

    Nyt livet.

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!!
    blir så klart med. Tar 4 lodd
    og liker veldig godt http://vinkel.bigcartel.com/product/coffee
    ha en fin helg! klem Hege x

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1 årsdagen!Gleder meg til fortsettelsen!

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse med 1 år i bloggverden:)eg tar 3 lodd eg:)
    Ønsker deg ein flott dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Blir gjerne med og trekker 4 lodd:-) Jeg ønsker meg kaffi printet;-) Gratulerer med 1 år!!

    SvarSlett
  6. Kjekt med give awayar, sjølv om eg aldri vinne ;)
    Eg tar 4 lodd, og så ønske eg meg If you love, eller Lamb-posteren :)
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med 1 årsbloggdagen.
    Jeg blir med på feiringen med 5 lodd.
    Ønsker meg "Up" om jeg skulle være så heldig.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Så koselig=) Jeg vil gjerne være med. Følger bloggen din allerede, og da blir det vel to=) Fiiin helg til deg=) Vibeke

    SvarSlett
  9. Hei,
    Så fin give away, jeg ønsker meg: http://vinkel.bigcartel.com/product/to-make-a-life
    4 lodd på meg!

    SvarSlett
  10. Så fin giveaway - hadde tenkt å muligens bestille en poster fra henne, men prøver lykken her først da :)
    Trekker 4 lykkelodd.
    Hvis jeg skulle vinne ønsker jeg BE POSITIVE i str a3! :)

    Ha en super dag :)

    SvarSlett
  11. Hipp hurra! Gratulerer!
    Jeg ønsker å delta og for noen flotte premier da gitt :-) Også så mange fine print det var å velge i. Om jeg skulle være så heldig å vinne dette ønsker jeg meg det flotte printet "In our house".
    Jeg tar 4 lodd (kommentar, er følger av bloggen og har vært på nettbutikken og funnet printet jeg liker best og skrevet det her).

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Katrine

    SvarSlett
  12. Stor grattis! Jeg prøver lykken med 4 lodd
    Jeg likte veldig godt printet "If you love"

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg tar 3 lodd.
    Jeg likte flere av printene, men kanskje "if you love" best...

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Ønsker meg "To make a life".
    5 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  15. Full pott med fem lodd på meg :) Dette er favoritt-printet: http://vinkel.bigcartel.com/product/if-you-love
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med 1års-jubileum :)
    Mitt favorittprint er To make a life, og trekker 5 lodd i håp om å bli en heldig vinner :)

    SvarSlett
  17. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  18. Jeg tar med meg fire lodd.
    Her er mitt ønske:
    To make a life!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  19. Heisann :-)

    Blir gjerne med og trekker 4.stk lodd.
    Liker veldig godt: IF YOU LOVE
    Ha en toppers uke!

    Hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  20. ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    Blir veldig gjerne med og tar 4 lodd ღ

    Jeg ønsker meg denne :http://vinkel.bigcartel.com/product/to-make-a-life

    Ha en fin uke videre ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  21. 1 lodd, jeg er med! Ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  22. Eg trekker 3 lykkelodd :)
    tvi-tvi !!
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  23. min favvoritt må vere : to make a life :)

    SvarSlett
  24. Hei.
    Det blir et lodd på denne giveawayen. Håper det er nok. Krysser alt jeg har.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    xoxo Andrea

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye med ett, av forhåpentligvis mange, bloggeår!

    Jeg blir gjerne med på feiringen og trekker 4 lodd.
    Jammen ikke lett å velge ut en favoritt hos Vinkel, men jeg likte det lille lammet spesielt godt :)

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  26. Tar ett lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  27. 4 lodd, vert følger lenge! :)
    Denne her ønsker eg meg
    http://vinkel.bigcartel.com/product/laughter

    God helg!

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg blir superglad for hyggelige kommentarer fra dere :)