onsdag 7. november 2012

Min novemberinspirasjon

Hei!

Først og fremst, velkommen til nye følgere! Så koselig at flere finner veien hit, det setter jeg stor pris på. Tusen takk :)

November måned er over oss, og vi nærmer oss adventstid og jul med stormskritt. 

Som noen kanskje har sett, så presenterer jeg hver måned en blogg som inspirerer meg (ta gjerne en titt på tidligere måneders inspirasjonsblogger under etiketter i høyre kolonne). 

Min november inspirasjon er søte Stine med den fine bloggen Stines hjem - Livet på landet

Stine tar de nydeligste bilder og det er en fryd å besøke bloggen hennes. Hjemmet hennes er som en godteributikk - jeg har lyst på alt! ;) 

Her finner du de vakreste fargekombinasjoner, unike møbler, små interiørskatter og flotte bruktfunn. 

Et personlig, kreativt og inspirerende hjem, 
bare ta en titt her:








Bildene er lånt med tillatelse fra Stine.

Her er 5 kjappe med Stine:

1. Kan du beskrive interiørstilen din med 3 ord?
Fargerik, original og landlig.

2. Hvilken interiørting er din favoritt akkurat nå?
 Hmmm, den var ikke lett, men tror det må bli den nye vannkokeren min :) Fått av favorittvenninnene. Blå og retro, fra Zanz. Kommer snart på bloggen ;)
Perfekt til høstkosen!

3. Hva er din yndlingsfarge? 
Mintgrønn! Ingen over, ingen ved siden av ;) Men er veldig glad i alle nyanser av blått og grønt. 
Turkis har stått mitt hjerte nær helt siden jeg kjøpte en tubetopp i turkis da jeg var 16 år, i år 2000.

4. Hvem eller hva inspirerer deg?
Blader, andre bloggere og naturen inspirerer meg. Jeg må også si at jeg har blitt veldig inspirert av det å bli mamma, og kanskje fått et litt mer lekent interiør etter det.

5. Til hvilket land drømmer du om å reise til?
Jeg har vært i USA tre ganger, og fortsatt er det veldig mye spennende igjen å se av det landet. Det som gjør det så bra er bra vær, billig shopping, bruktbutikker med veldig mye morsomt og ikke minst veldig spennende og varierende natur - helt perfekt reisemål!

Ta en titt innom Stines hjem - Livet på landet og bli inspirert du også :)

God onsdagskveld til DEG!


Klem
C







2 kommentarer:

  1. Ååå, tuuuusen takk for veldig fine ord!!! Kjempekoselig å bli spurt om å være din månedenes inspirasjonsblogg - veldig stas!!!

    STOR klem fra STine

    SvarSlett
  2. Herlig. Stine har et vakkert hjem.
    hx

    SvarSlett

Jeg blir superglad for hyggelige kommentarer fra dere :)