søndag 18. november 2012

London next

Hei og god søndagskveld. 

Ferdig med jobbhelg og en ny uke står får tur. 
Kun to arbeidsdager denne uka, før noen herlige dager i London ventes. 



 Jeg gleder meg til en skikkelig jentetur med juleshopping, markeder, kafèbesøk, musical og venninnekos. 

Har vært i London to ganger tidligere, men blir aldri mett av byen. 
Just love it!

Blir veldig glad for tips til butikker (interiør, klær...) som jeg MÅ innom, gater og markeder som er verdt et besøk. 

Ønsker deg som titter innom en fin ukestart i morgen!


Klem C


7 kommentarer:

  1. Høres alldeles herlig ut :)
    Jeg skal også på jentetur straks, spa i Polen, med shopping og masse gøy :)
    Ha en super fin tur :)

    Klem

    SvarSlett
  2. God tur:) London er alltid i mitt hjerte og jeg synes det er vanskelig å anbefale steder da man finner jo nesten noe overalt:) Men Victorias Secret har jo åpnet så der hadde jeg ihverfall tatt turen...det synes sikker mannen i huset også;)

    SvarSlett
  3. Heisann, håper du koser deg i London.
    Har nå slettet HVA HAR DU I VESKEN innlegget som du ba meg om.
    Helt ærlig så synest jeg det var litt dumt, jeg hadde jo faktisk brukt tid på det. Kan være enig i at det kanskje ikke var så interiør relatert da. Lykke til med nye utfordringer, og enjoy London:-)

    SvarSlett
  4. Heldiggris altså!
    Hadde jeg visst det da vi var på bloggetreff skulle du fått masse tips av meg vettu, jeg har bodd i London i tre år ;)
    Om det er ikke er for seint: dra til Borough market, byens største matmarked ved London Bridge. Sykt bra :)
    Kooos deg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  5. ååh, nå er jeg sent ute, men håper du har kosa deg i London : )) Så flott der nå!

    Og takk for sist på bloggtreffet : ) Veldig trivelig å møte deg! ...og som vi kosa oss :D hurra!

    ha ei fin uke,
    hilsen Silje.

    SvarSlett
  6. Tenker du har hatt en super tur til London med venninner!
    Ønsker deg en fortsatt fin adventstid!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg blir superglad for hyggelige kommentarer fra dere :)