tirsdag 14. august 2012

På ønskelista

står denne lekre gulvlampa fra Jielde;


Men jeg tviler vel egentlig på at jeg vil ha råd til denne lampa (eller tillate meg selv å bruke så mye penger på en lampe), selv om den er veldig fin!

Men nå har Living kommet med en kopi, nemlig Rigalampen;


Ikke dårlig kopi denne, eller hva synes dere? 
Prisen er fin da, kr 699,- (den finnes også i hvit).

Kanskje jeg skal ønske meg denne av mannen til bursdagen? ;)


Enda en ting på ønskelista er noe jeg ser mange av dere har, som jeg synes er så fin, nemlig denne;

Gyngestol fra Eames

Ikke sikkert den blir min noen gang, men det er lov å drømme.


Har du noe på ønskelista?


Ser at mange har meldt seg på give away`en min allerede, har du? Ta en titt HER hvis du vil.


God tirsdagskveld!


Klem
Camilla



8 kommentarer:

  1. Ja,det er så sunt å ønske seg ting!! Og noen ganger går de i oppfyllelse og andre ganger ikke.
    Lampa fra Living likte jeg også, dvs jeg likte prisen på den ;-)
    god tirsdag.
    Line

    SvarSlett
  2. Fin kopi fra Living! Hvorfor kjøpe dyrt når man kan kjøpe like fint billigere :)

    Gyngestolen er jeg heldigvis eier av, men den var på ønskelisten leeeeenge.

    Nå ønsker jeg meg ny lampe over spisebordet, er bare å bestemme seg for hvilken :)

    Klem, L

    SvarSlett
  3. Heihei:)så utruligt flott at Living har komt med ein kopi for det passer mi lommebok så mykje bedre og den var jo superfin og:)stolen du viser har eg kjøpt kopien av og ein ser ikkje forskjell.selfølgeligt er det kjekkt å ha noko originalt og men
    Det er lov å drømme og kanskje går det i oppfyllelse og:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Likte faktisk bedre kopien fra living jeg!!
    Stolen er nydelig!! På min ønskeliste også - har sett den i svart også - ganske kul den også !!

    SvarSlett
  5. Det var flotte ønsker.
    Lampa fra Jielde kunne jeg godt tenke meg og,
    men likte prisen på den andre mye bedre.
    Er så heldig å ha fått Eamesstolen av mannen min allerede:)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Jeg så den lampen hos Living jeg og, og fallt pladask:)
    Tror nok den står på min ønskeliste ja ♥
    Og Eamsen... sukk... :)

    SvarSlett
  7. Hei Camilla :)
    Så herlig blogg du har ღ
    Her la jeg med til som
    følger... Herlige ting du
    ønsker deg her ღ Jeg er
    svak for Gyngestol fra
    Eames... Så fiiiiiiiin :)
    Ønsker deg en fortsatt
    fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Hei vennen :)

    Den lampa var kjempefin :) Og Living er en av mine favorittbutikker, de har såå mye fint og til fornuftige priser :)

    Og den gyngestolen er kjempefin!! :) Jeg har snart bursdag, så nå kan jeg føre et par nye ting på ønskelista ser jeg :)

    Ha en fin kveld, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett

Jeg blir superglad for hyggelige kommentarer fra dere :)