onsdag 30. mai 2012

Min aller første utfordring!

Hei kjære lesere! 

 Dette er min aller første utfordring og jeg håper virkelig at noen gidder å melde seg på ;) 

 Jeg lover at det blir premier, fine premier (de annonseres litt senere) 

 Jeg vet at det finnes mange kreative mennesker der ute, og mange av dere er helt suverene når det kommer til borddekking. Jeg blir så inspirert og suger til meg alle ideer og påfunn dere kommer med :) 

 Utfordringen min går ut på at dere viser et eller flere bilder av bordkort dere har laget selv. 

Link til denne utfordringen i innlegget ditt og del det via linken nedenfor :)

 Jeg synes selv det er moro å lage bordkort, skal vise dere noen ideer i et annet innlegg snart. 

 Et eksempel jeg har hentet fra pinterest:



Bli med da vel! 

Gleder meg til å se ditt bidrag :)

Utfordringen avsluttes den 20 juni. 


Klem
Camilla

13 kommentarer:

  1. En super fin utfordring! Dessverre er jeg ikke noe med å dekke til bord eller lage kort. men jeg stikker innom igjen seinere for å se på alle flotte bidrag!

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Kan nok ikke matche de flotte bidragene her, men deltar med dåps bordkortene våre : )

    finfin uke videre!

    SvarSlett
  3. Har ingen bilder av bordkort nå, men skal ha deg i tankene og prøve å tenke ut noe;)

    Ønsker deg en finfin onsdagskveld!

    SvarSlett
  4. stilig utfordring! skal tenke litt!
    ha en fin dag!
    klem hege

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Klart jeg er med på utfordringen din, må bare pønske ut noe lurt først ;)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Hei! Fin utfordring! Må innrømme at det er sjelden jeg slår til med bordkort; stort sett bare i konfirmasjoner ;-) Men jeg tenkte jeg kunne bidra med en mellomløsning, som jeg har brukt ved et par anledninger ;-) Du får selv avgjøre om det er "innenfor reglene"...

    :-)

    SvarSlett
  7. Hei. Det er alltid gøy å lage ting selv og legger derfor ved link til bloggen min, der jeg har lagt ut bilder av mine selvlagde bordkort og annet pynt til bryllupet mitt i fjor. :) Tuddelidu..

    SvarSlett
  8. Fin utfordring, spørs om eg greier å få til eit bidrag, men eg følgjer med :) Kjersti

    SvarSlett
  9. Takk for koselig hilsen inne hos meg :) Jeg kaster meg med på utfordringen!
    Ha en forsatt herlig helg.

    Nina

    SvarSlett
  10. Så flott utfordring :) Jeg slenger meg selvsagt med :)

    SvarSlett
  11. Hei.
    Har hatt bursdagsuke, så lurer på om jeg kan bidra med to innlegg?

    SvarSlett
  12. Artig utfordring - moro å se hva andre gjør! ☺

    SvarSlett
  13. Innlegget mitt er gammelt, men jeg deltar likevel, for jeg var så fornøyd med akkurat de bordkortene :-)

    SvarSlett

Jeg blir superglad for hyggelige kommentarer fra dere :)