mandag 21. mai 2012

Herlig bohem!

Hei på dere!

Nå har endelig sommeren kommet til Trondheim, sol og varme i hele dag :) 

Og det beste av alt - værvarslet lover sol i 2 uker fremover (og forhåpentligvis lenger...)

Surfer litt på nett, og må innrømme at jeg er litt svak for det bohemske liv ;) 

Så mye herlig interiør, eller hva synes du?

Have a look!


Vakker lykt (lampe) som gjerne kunne flyttet inn her :)










Kul lampe fra Hviit



Kule stoler





lurer på hva mannen hadde sagt om det plutselig sto et helt tre i stua?! hoho





Bildene er hentet fra Pinterest, Bohemian Sense og Hviit


Ønsker dere en fin mandagskveld og ei god, solfylt uke!


Klem
Camilla

4 kommentarer:

  1. Så absolutt, så absolutt! JEg får sommerfeeling av disse bildene :-)

    SvarSlett
  2. Det er sånne bilder som får meg til å vurdere å bytte stil;) og jeg vil og ha et tre i stua:D:D Det hadde vært såååå stilig!

    Herlig med finværet ja:) Håper dette er begynnelsen på en herlig sommer her i Trondheim:)

    SvarSlett
  3. Fine bilder!
    ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett
  4. It's fantastic that you are getting ideas from this paragraph as well as from our dialogue made at this place.

    Check out my blog :: canli tv izleme programi

    SvarSlett

Jeg blir superglad for hyggelige kommentarer fra dere :)